NOUTĂŢI

arr3COMENZI ENGROSSPreluam comenzi engross de curele si accesorii textile pe care le fabricam in Romania in propria... arr3TRANSPORT GRATUITTransport gratuit pentru toate comenzile de minim 500 ron si achitate cash ramburs.... arr3LIVRARE RAPIDA IN MAXIM 24/48 ORE DE LA FINALIZAREA COMENZIIarr3FABRICA DE CURELEIn exclusivitate si curele fabricate in Romania in propria fabrica de curele din ILFOV.    ... arr3CURELE FABRICATE IN ROMANIAIn calitate de producator comercializam si curele fabricate in Romania in exclusivitate pe... arr3FABRICA DE ACCESORII TEXTILEIn fabrica noastra producem la comanda si accesorii textile diverse destinate producatorilor de...

MARFĂ ÎN PROMOŢIE

Preţ 5,50 RON
Stoc DA

CONTACT

www.italika.ro
Romania
italika@engros.ro
whatapp:0764.334.012.

CEL MAI VÂNDUT

Preţ 7,50 RON
Stoc DA
Preţ 10,00 RON
Stoc DA
Preţ 9,50 RON
Stoc DA

Sondaj

Sunteti multumit de site?

Foarte mult 51% Da 46% Nu 1% Oribil 1%

CONDIŢII COMERCIALE
Termeni si conditii



1. PĂRŢI CONTRACTANTE

1.1. Furnizor
S.C. ARTEK Manufacturing Services S.R.L. ,înregistrată la Registrul Oficiului Comerţului de pe langa Tribunalul Ilfov Bucuresti,cu sediul social in str Campului nr 1 B din Chiajna Ilfov,numar registrul comertului J23/2712/2012,cod fiscal RO30699092,  plătitor TVA ,detalii bancare:RAIFFEISEN BANK-agentia APUSULUI,cont RON: RO72RZBR0000060015008295, contact e-mail:artekromania@gmail.com (denumit în cele ce urmează, "Furnizor")

1.2. Client
O persoană Fizică Autorizata sau o Persoană Juridică ce plasează o comandă pentru bunuri si servicii către ITALIKA.RO printr-un formular de comandă (denumit în cele ce urmează, "Client") (Furnizorul şi Clientul sunt denumiţi, în cele ce urmează, în mod colectiv “Părţile”).


2. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

2.1. Un contract pentru furnizarea serviciilor (denumit în cele ce urmează „Contract“) este încheiat în momentul completării unei comenzi pentru serviciul ESHOP-RAPID.RO (denumit în cele ce urmează „Serviciu“); acceptarea acestor termeni şi condiţii generale (denumite în cele ce urmează „GTC“) este o condiţie preliminară pentru încheierea contractului. Termenii şi condiţiile generale sunt disponibile online la http://www.eshop-rapid.ro/terms.php.

2.2. Contractul intră în vigoare în ziua confirmarii comenzii telefonic CLIENTULUI de catre un reprezentat autorizat al FURNIZORULUI, comanda de bunuri si/sau servicii pe care Clientul o solicită fie prin intermediul formularului din pagina de CONTACT din sectiunea MENIU,fie prin finalizarea comenzii direct pe site-ul www.italika.ro 

3. OBIECT ŞI DEFINIREA TERMENILOR DE BAZĂ

3.1. Obiectul Contractului este VANZAREA ENGROSS a produselor si/sau serviciilor noastre prin intermediul magazinului de prezentare cu vanzare pe Internet www.italika.ro  prin intermediul platformei oferita de BOHEMIA SOFT Cehia care se ocupa cu actualizarea continuă a interfeţei, suportul tehnic şi servicii suplimentare.

3.2. Relaţia contractuală dintre Prestator şi Client apare pe baza acestor GTC, iar aceste GTC definesc drepturile şi obligaţiile Părţilor şi relaţia lor împreună.

3.3. Relaţiile contractuale dintre Prestator şi Client ce nu sunt definite în aceste GTC vor fi guvernate de sistemul juridic al Romaniei, în special de Codul Civil.

3.4. Definirea termenilor de bază

3.4.1. SERVICIU ITALIKA.RO – oferim produse si/sau servicii de calitate pentru satisfacerea clientului.Conţinutul şi obiectul serviciilor este definit de către oferta actuală a Furnizorului aşa cum este publicată pe adresa de prezentare a Furnizorului http://www.italika.ro

3.4.2. 

3.4.3. DOMENIU, NUME DOMENIU - numele nominal oferit de către administratorii numelui de domeniu (terţă parte). Este utilizat pentru identificarea spaţiului Clientului şi a prezentării pe Internet.

3.4.4. UTILIZAREA UNEI APLICAŢII INTERNET, PREZENTARE – utilizarea aplicaţiilor web reale prin intermediul resurselor hardware şi software ale Furnizorului. Clientul recunoaşte că resursele închiriate ale Furnizorului sunt utilizate de mai mulţi clienţi ce se află într-o relaţie contractuală cu Furnizorul.

3.5. Ziua de începere a Serviciului este ziua în care Clientul efectuează plata pentru Serviciu. Ziua de prestare taxabilă este ziua începerii furnizării Serviciului sau ziua de prelungire a Serviciului.


4. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE CLIENTULUI

4.1. Clientul are dreptul de a utiliza toate resursele oferite prin intermediul Serviciului furnizat insa tinand cont ca intregul continut al site-ului este proprietatea FURNIZORULUI si este aparat de legile in vigoare pentru protectia drepturilor de autor.Folosirea fara acordul FURNIZORULUI a oricaror elemente din continutul site-ului ,se afla sub incidenta legilor in vigoare.

4.2. Clientul are obligatia ca la inregistrarea pe site sa ofere Furnizorului informaţii de contact adevărate,in caz contrar FURNIZORUL nu isi asuma plata transportului TUR -RETUR pentru coletele expediate la adrese completate gresit de catre CLIENT,deasemenea orice inregistrare fictiva pe site va fi considerata furt de proprietate intelectuala.

4.3. Datele personale introduse de catre CLIENT vor fi folosite de catre FURNIZOR numai in scopul declarat al acestui site,informatiile din formularul de comanda sunt necesare pentru confirmarea comenzilor,livrarea produselor comandate, anuntarea de promotii,in nici un caz nefiind furnizate unei terte parti,fara acordul explicit al dvoastra.

4.4. Clientul se obligă să plătească cash prin ramburs cu chitanta de la FURNIZOR sau prin serviciul cont colector pana in sume de maxim 5000 de ron , sau folosind una din modalitatile discutate in prealabil cu FURNIZORUL: prin op in contul FURNIZORULUI, BO sau CEC in numele FURNIZORULUI prin ramburs

4.5. Clientul se obligă ca dupa inregistrarea ca membru pe site sa pastreze in siguranta numele de utilizator si parola de acces pentru www.italika.ro .deoarece orice activitate desfasurata pe numele acestuia este integral in responsabilitatea CLIENTULUI,iar orice violare de conţinut ce ar putea intra în conflict cu legislaţia în vigoare sau cu bunele maniere.

4.6. Clientul se obligă să ne anunte imediat despre o eventuala pierdere a parolei sau de o eventuala utilizare neautorizata sub numele lui de utilizator.

4.7. Clientul se obligă să nu folosească Seti-ul pentru difuzarea de e-mail-uri nesolicitate – spam. Prin înregistrare, Clientul autorizează Furnizorul să trimită e-mail-uri de informare. Clientul se poate dezabona, în orice moment, de la primirea e-mail-urilor de informare.

4.8. Clientul se obligă să nu folosească Site-ul într-un mod ce ar putea conduce la încălcarea drepturilor Furnizorului sau ar putea cauza dezavantaje celorlalţi clienţi ai furnizorului în utilizarea comună a resurselor site-ului.

4.9. Clientul va fi răspunzător faţă de Furnizor pentru orice daună produsă prin accesarea site-ului www.italika.ro

4.10. Clientul are obligatia sa nu mai accesese site-ul ori sa incerce sa se reinregistreze in cazul în care Furnizorul suspenda unilateral Clientului calitatea de utilizator al site-ului ,CLIENTUL nefiind indreptatit la primirea niciunei explicatii sau despagubiri.Suspendarea atrage suspendarea contului cu date considerate ca afectează programul sau resursele site-ului.Doar in anumite cazuri considerate speciale Clientul va fi informat prin e-mail despre suspendarea utilizării Site-ului.
4.11. Atunci când comandă pe site, Clientul trebuie să furnizeze informaţii de contact adevărate în scopul furnizării şi comunicării cu Furnizorul. Clientul se obligă să păstreze informaţiile de contact actualizate. În acelaşi timp, Clientul se obligă să nu utilizeze utilizatori anonimi pentru a accesa site-ul.

4.12. Clientul este obligat să protejeze datele sale de acces pentru orice servicii împotriva utilizării necorespunzătoare din partea terţelor părţi.

4.13. Clientul se obligă să informeze imediat Furnizorul, prin e-mail trimis la artekromania@gmail.com, despre orice defect şi disfuncţionalitate în utilizarea Site-ului.
4.14. Clientul este răspunzător în totalitate pentru comenzile plasate pe propria raspundere prin intermediul magazinului online www.italika.ro.

4.15.Clientul are obligatia sa verifice cantitatea si calitatea produselor chiar la inmanarea coletului de catre curier foslosind serviciul de deschidere cu verificare la livrare oferit de FURNIZOR,reclamatiile ulterioare nefiind luate in consideratie.


5. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE FURNIZORULUI

5.1. Furnizorul va asigura funcţionarea tuturor resurselor sale pentru prestarea serviciilor de vanzare de bunuri si/sau servicii . O excepţie de la această obligaţie este reprezentată de situaţiile care nu pot fi influenţate de către FURNIZOR şi nu pot fi evitate în nici un fel. Acestea includ, spre exemplu, acte de forţă majoră,incercarea de accesa datele personale ale altui utilizator,de a modifica continutul site ului, atacuri de pe un server sau o aplicaţie cu intenţia de a opri functionarea site-ului,sunt FAPTE considerate FRAUDA si atrag dupa sine urmarirea penala impotriva autorului acestora. Pentru eventuale defecţiuni ale reţelei publice de telecomunicaţii sau alte intervenţii de mentenanta necesare pentru a asigura funcţionarea serviciilor Furnizorului (cum ar fi întreţinere hardware, actualizări de software, configurarea serverului, înlocuirea componentelor hardware ale serverului etc.) FURNIZORUL nu ne obliga la anuntarea sau instiintarea Clientului pentru astfel de interventii.

5.2.Furnizorul are obligatia ca sa confirme telefonic CLIENTULUI inregistrarea comenzii, dupa o verificare amanuntita a acesteia impreuna cu CLIENTUL.
5.3. Prestatorul se obligă să asigure Serviciul şi datele împotriva intervenţiilor unor terţe părţi neautorizate. În cazul unei ameninţări la adresa securităţii funcţionării Seriviciului şi a utilizării permanente a Serviciului, securitatea Serviciului va avea prioritate.

5.4. Furnizorul va informa Clientul,despre starea comenzi acestuia,prin email sau telefonic.FURNIZORUL isi rezerva dreptul de a mari timpul de livrare in situatii speciale cu anuntarea CLIENTULUI.

5.5. Furnizorul are dreptul de a inactiva CONTUL pentru un client fara obligatia de a il instiinta pe CLIENT sau a ii da vreo explicatie. Furnizorul are dreptul de a rezilia Serviciul Clientului în totalitate în cazul în care acesta întârzie plata pentru sold mai mult de 30 de zile fata de data de facturare. Încetarea Serviciului nu scuteşte clientul de obligaţia de a plăti suma datorată pentru serviciile prestate. Clientul va fi sau nu informat cu privire la inactivarea sau încetarea Serviciului prin e-mail.

5.6. Furnizorul are dreptul de a rezilia furnizarea Serviciului către Client, în mod unilateral, în cazul în care utilizarea rezultatelor aplicaţiei Clientului dăunează celorlalţi clienţi ai Furnizorului sau în cazul în care Clientul încalcă obligaţiile prevăzute la articolele 4.5 – 4.8. De asemenea, Clientul va fi sau nu informat prin e-mail cu privire la încetarea prestării serviciului.

5.7. Furnizorul nu este responsabil pentru orice pierdere financiară, pierderi materiale sau pierderi de altă natură care ar putea fi suportate ca urmare a indisponibilităţii Serviciului sau a pierderii datelor Clientului.
5.8. Furnizorul nu este responsabil pentru comenzi plasate si nelivrate sau pentru lipsa de validare telefonica ,chiar daca ati primit un email de inregistrare a comenzii,deoarece exista probabilitatea anumitor probleme in functionarea serverului,email-ului sau site-ului, caz in care Clientul trebuie sa incerce sa ia legatura cu Furnizorul pentru reabilitarea problemei.


6. PREŢUL SERVICIULUI ŞI METODA DE PLATĂ A SERVICIILOR

6.1. Utilizarea Serviciului este stabilită pentru o perioadă de: 1 lună, 3 luni, 6 luni sau 1 an. Utilizarea Serviciului este extinsă automat pentru perioada stabilită iniţiat în cazul în care Clientul nu trimite către Funizor o solicitare de încetare a Serviciului furnizat cu maxim 14 zile înainte de data expirării perioadei pentru care Clientul a contractat Serviciul.

6.2. Utilizarea serviciului poate fi încetată şi în baza unei notificări de reziliere. Notificarea poate fi efectuată chiar şi fără specificarea motivelor. Notificarea poate fi trimisă în formă electronică către adresele e-mail de contact. Perioada de preaviz va fi de 14 zile, începând cu ziua următoare a livrării demonstrate a notificării trimise către cealaltă Parte.

6.3. În cazul în care Clientul denigrează intenţionat bunul renume al Furnizorului, Furnizorul va avea dreptul de a se retrage de la prestarea Serviciului. Retragerea din Contract va intra în vigoare în ziua următoare demonstrării trimiterii mesajului privind retragerea din Contract şi a primirii acestuia de către Client.

6.4. Clientul are dreptul de a primi o parte proporţională din plata Serviciului pentru perioada neutilizată doar în cazul în care Serviciul este încetat prin notificare primită de la Furnizor.

6.5. Clientul poate atribui Serviciul către o terţă parte numai cu acordul Furnizorului, exprimat în formă electronică la adresa de e-mail a Clientului. Noul prestator al Serviciului trebuie să fie de acord cu aceşti temeni înainte de punerea în funcţiune, şi, de asemenea, trebuie să-şi asume toate obligaţiile iniţiale ale Clientului faţă de Furnizor.


7. CONDIŢII DE PLATĂ

7.1. Imediat ce Clientul completează formularul de tranziţie către funcţionarea „live“, o cerere de plată (factură proformă) este trimisă automat către Client.

7.2. Furnizorul va cupla plata primită pentru Serviciu cu factura proformă a Clientului în următoarea zi lucrătoare de la primirea plăţii. Furnizorul va emite o factură impozabilă după cuplarea plăţii.

7.3. Cu zece zile înainte de expirarea perioadei de furnizare a Serviciului, o factură pentru perioada următoare este emisă pentru Client şi este trimisă la Client prin e-mail.

7.4. Dacă o factură nu este plătită de către Client până la data scadentă, este trimis automat memento nr. 1. Dacă factura nu este plătită nici în această perioadă alternativă, memento nr. 2 este trimis Clientului şi paginile web nu mai pot fi vizualizate. În cazul în care factura nu este plătită în termenul prevăzut în memento nr. 2, prezentarea Clientului va fi ştearsă din sistem. În cazul în care furnizarea serviciilor este stabilită pentru o perioadă mai mare de o lună, Furnizorul va emite o notă de credit care reduce suma datorată la o perioadă de doar o lună.

7.5. Condiţii similare de plată se vor aplica şi serviciilor speciale (spre exemplu: grafică personalizată, eliminarea formularului de reclamă din partea inferioară a paginii etc.). Serviciile speciale vor fi considerate servicii suplimentare.

7.6. Plătitorii de taxă pe valoare adăugată din Uniunea Europeană ce nu au sediul în Republica Cehă sunt răspunzători de corectitudinea informaţiilor privind plata taxelor.

7.7. Toate facturile impozabile, facturile proforme, facturile, solicitările de plată şi memento-urile sunt trimise de Furnizor în formă electronică.

8.ACCEPTAREA TERMENILOR  SI CONDITIILOR  GENERALE 

8.1. Accesarea site-ului si folosirea aplicatiilor sale presupune acceptarea explicita sau implicita a tuturor Termenilor si Conditiilor publicate,avand valoare contractuala deplina.S.C. ARTEK Manufacturing Services S.R.L. isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o notificare prealabila.Accesand pagina-Conditii Comerciale-puteti citi intodeauna cea mai recenta versiune a acestor prevederi.Fotografiile nu creaza obligatii contractuale fiind doar cu titlu de prezentare.




9. PREVEDERI FINALE

9.1. Furnizorul declară că acţionează în conformitate cu Legea nr. 677/2001 privind protejarea datelor personale şi amendarea anumitor acte de drept, aşa cum a fost modificată, spre exemplu, protejează datele personale ale Clientului împotriva utilizării necorespunzătoare şi nu le divulgă terţelor părţi. Datele personale pot fi utilizate de către Furnizor şi doar pentru furnizarea corespunzătoare a Serviciului, comunicarea directă cu Clientul şi pentru obţinerea de statistici.

9.2. Clientul acceptă faptul că toate documentele contabile emise (facturi şi facturi proforme) sunt trimise Clientului în formă electronică, prin e-mail în format PDF.

9.3. Furnizorul îşi rezervă dreptul de a modifica aceste GTC; este obligat să informeze Clientul cu privire la acest lucru printr-o notificare afişată pe pagina de administrare după logare.

OGJhZ