www.ITALIKA.ro 

WHATSAPP:0764.334.012

Luni-Vineri :10.00-18.00

Sâmbăta:10.00-14.00


» Politica de livrare

Politica de livrare

  • LIVRARE

Produsele Italika sunt disponibile atât în țară, cât și internațional, și vor fi livrate national prin curierat
rapid ( DPD CURIER, FAN CURIER, CARGUS, ETC), iar international prin serviciile disponibile si agreate de
client in anumite cazuri.

Perioada standard ( medie ) de livrare este cuprinsa intre 1-10 zile lucratoare, la care se adauga
transportul ( 24-48 ore ).

Produsele noastre sunt impachetate cu grija individual pe fiecare comanda in parte, fapt ce nu
influenteaza durata de livrare decat în cazul în care nu sunt disponibile pe stoc, in perioade de
sarbatoare sau alte situatii exceptionale.

De sărbători, în perioadele de reduceri, fenomene meteo extreme, calamitati, situatii exceptionale,
termenul de livrare se poate prelungi independent de noi.

  • Orar livrare

Prin curierat, comenzile onorate de curier vor fi livrate de Luni până Vineri între orele 9:00-18:00 la
adresa menționată în comandă. La cerere, curierul poate face livrări și Sâmbăta. Zilele de weekend și
sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare. Odată plasat produsul în responsabilitatea firmei
de curierat, italika nu își asumă întârzierile ce pot interveni pe parcurs.

  • Costuri

Costul standard al transportului este de 26 ron tva inclus in intervalul de la 1 kg pana la 10 kg si este
valabil pentru orice localitate de pe teritoriul Romaniei livrarea efectuandu-se door to door sau in cazuri
exceptionale la sediul curierului din localitatea respective doar cu acordul clientului. Acest cost de
transport poate diferi doar cand fie se depaseste numarul de kg peste 10 , fie este vorba despre un colet
agabaritic ce depaseste 1metru in lungime ,latime sau inaltime indifferent daca greutatea nu depaseste
sau depaseste 10 kg, iar in ambele cazuri costurile de transport se factureaza suplimentar .
Costul standard al transportului international se comunica separat fiecarui client in parte, iar dupa
confirmarea acestuia abia apoi se va efectua livrarea comenzi.

  • Primirea coletului

Destinatarul va primi coletul pe bază de semnătura sau cod pin in functie de curier.La primirea acestuia
este recomandat ca produsele să fie verificate și refuzate în cazul în care nu corespund comenzii inițiale
sau sunt deteriorate.

  • Retururi

În cazul în care comanda trebuie anulată înainte de livrare, te rugăm să ne contactezi la adresa de email
info@italika.ro sau pe whatsapp 0764334012 pentru a analiza starea comenzii. Dacă aceasta nu a fost
înca ridicata de curier, solicitarea poate fi onorată. În caz contrar, ne rezervam dreptul de a reține suma
și a continua livrarea produselor. În cazul în care comanda a fost deja livrată, consultă secțiunea Retururi
pentru mai multe detalii.
Costurile de transport in caz de RETUR dupa ce COMANDA a fost receptionata de la curier de catre
destinatar vor fi suportate integral de CLIENT/DESTINATAR.

Solicitările repetate de retur de către același client sunt considerate abuz.

Ne rezervam dreptul de a refuza comenzi ulterioare de la clientii care nu isi revendica coletele in
termenul COMUNICAT DE curier prin sms, email sau telefon si de la clientii care refuza coletele la
primire.

Creat de sistem www.eshop-rapid.ro

ZWNjNjY